varför!?


Hej hej!
Nu ska ni få höra anledning till dålig uppdatering igår. Jag var så himla trött och mådde inte så bra, frös osv. Iallafall ska försöka blogga lite bättre och lite roligare idag. Anledningen till att ja inte bloggade imorse var att jag försov mig. Så enkelt var det. Det är inte tråkigt att blogga men när ni kommenterar kommer med tips, frågor osv då blir jag så glad och jag blir så taggad på att blogga. Nu är det lite torrt i kommentarsfältet. Blir lite mer nere och inte alls så bloggggglad. Men nu ska jag försöka vara en bra bloggare och helt enkelt skita i det. Iallfall just nu äter ja cheeseballz (stavning) ska leta efter något sött i köket trorja. Annars blir det att baka kladdkaka sedan! Haha! hörs senare. med rolig rolig rolig update. Eller ja får la försöka iaf ;)
pussar och massa kramar!
/ livanderssoninnergård


Kommentarer
Postat av: ellinorpettersson'

vad fin du är! :)

2010-03-02 @ 18:32:19
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0