sleeeeping beauty!


babamamababamamababamamaba!
huhuhuahhhahahhaha
nannannanananan
Hej!
när jag kom hem från skolan gick ja oh la mig så det var därför jag inte skrev någonting. var så sjukt trött. Just det haha. Jag tappade bort mina nycklar i skolan idag. men hallå takwa,alma oh sara jag hittade dem! Bara för att ja ska skämma ut mig lite i bloggen så kan ja ju berätta hur det var när ja hitta dem.
- Jag pantade en penna ifrån min lärare. När ja kommer tillbaka till min plats så tror ja (helt plötslitgt) att jag tappat bort mina nycklar. snacka om cenil!?
Iaf har inte riktigt tid med det här nu. måste duscha typ nununu så att ja sedan hinner plugga. herregud ska bli så jevla skönt med lite påsklov!
pusss

Kommentarer
Postat av: Alma

Hahahaha, liv är redan senil!

Du är sjuk älsk ;)

2010-03-31 @ 19:34:22
URL: http://almajacobsson.blogg.se/
Postat av: tillis

gillar att du stavar senil med c!

vi kanske kan sola en sväng innan jag draggar till syster. call me.

2010-04-01 @ 09:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0