skäääärpt som tusan!


missssssss
Hej hej bloggen!
jag har verkligen börjat fundera på min uppdatering. asså den liv ni kände som uppdaterade hela tiden finns inte där längre. Vill skärpa mig oh allt men eftersom jag pluggar så mycket som ja gör är det svårt att blogga samtidigt. Men i helgen ska jag verkligen ta oh skärpa till mig oh blogga som tusan. ska försöka hinna med lite bloggning ikväll också. Har pluggat nu ett tag. Senare ska jag plugga mer. fast det är ganska kul pluggning. titanic redovisningen imorrn, så jag ska kolla på filmen. bli inspirerad och sedan skriva tills pennan glöder! japp. vad händer i helgen då? tackar som fråga liv. hmmm... jag oh några klasskamrater skulle köra laserdome, vet inte riktigt hur det blir med det. hoppas hoppas... känner för att ha roligt i helgen eftersom jag pluggat sjukt mycket denna vecka. Nästa vecka är det prao för mig då ska ja prao på bokhandeln. Kommer "jobba" från 10.00-16.00 så jeeeevla najjs. ska ju jobba med pia oh eventuellt sandra lite grann (som är mina storasyster då) Kommer få plugga ganska mycket dessa två veckor ändå. eftersom jag har några plugg- prao - uppgifter jag måste göra! Ska ändå bli skönt att komma bort från skolan ett tag. Nej nu ska jag ta oh äta lite. hörs senare tillsammans med tha movie titanic!
pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0