shoisjdgoeis

hejsan bloggen!
har bara slutat helt plötsligt sådär att blogga. varför det!? ;o ingen aning. har åkt hem till pappa i några dagar. är skönt, umgås med familjen. Kom precis hem ifrån stan. Köpte en skinnjacka, den var riktigt snygg faktiskt. Vill också  ha en jeansjacka. Kollade på alice in wonderland igår. Den var bra, men inte riktigt den 3D effekt jag trodde det skulle vara. men men... man kan ju inte få allt här i livet! är riktigt trött just nu. kommer somna riktigt gott inatt. iaf, på fredag åker jag hem till mamma.
roligt citat från min lillasyster som precis pratade lite med mig
- svart är min fulaste färg. men jag tycker om den lite.
Hoppas ni förstog vad smilla menade ;)
hörs
xoxo liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0