myggbett


asså jag tror ja har ett myggbett på foten, så sjukt!
iallafall hej påer!
nu ska ni få höra!
imorgon har jag
ett matte prov
en inlämnings text i engelska
en redovisning
ett stort inlämningsarbete
och en läxa!
yesssssssss. vad trevligt eller vad säger ni!?
iallafall ska snart lägga mig så jag orkar upp imorrn
har hemkunskap, ska bli trevligt att få keka lite sådär på morronen!
iallafall igår fick jag av mamma oh thomas en sminkning på make up store sedan får man även köpa för typ en femhundring. låter jätte kul. ska nog beställa tid så fort jag kan! Imorgon ska jag träffa farmor och farfar på stan. oh ta en fika. aja vet inte riktigt vad jag ska skriva. är så trött att alla bokstäver oh meningar hamnar på fel plats
natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0