morgondagens schema!

Detta står på schemat imorgon!
Jag måste springa till skolan innan praon imorrn för att hämta några papper som *klantliv* glömde!
Plåga mina fötter på anderssons bokhandel. kom gärna oh hälsa på!
Sedan ska jag försöka snappa upp mina klasskamrater för en fika oh en runda på stan!?

Takwa när du ser dethär!
Jag ber dig om en liten grej. snälla kom med läsk till mig!
jag tar det inte förgivet att du ska komma, oh ja tar inte dig förgivet.
men för mina fötters skull!
om du inte kommer med läsk, kom oh hälsa på!
om du kommer med läsk, tack du är guuuld bruden!


Kommentarer
Postat av: takwa

okej älskling lyssna på mig riktigt noga nu!

du ska få din jävla läsk men ta mig förgivet göru ju endå äckel ;) <3

2010-03-16 @ 07:44:04
URL: http://umeflinga.blogg.se/
Postat av: takwea

ey btw vad vill du dricka då ? :o<3

2010-03-16 @ 07:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0