min härliga födelsedag!

Jag sa ju förut att jag inte tycker om att fylla år sådär värst mycket men denna födelsedag har faktiskt varit bra!
har fått massa presenter och i skolan ställde dem sig upp i matsalen och sjöng för mig, aaaw så gulliga var ni pojkar och flickor! nu får ni se allt i bilder ist!



från philip! tack vännen, jätte söt!
jag döpte den också till philip, efter philip!

från takwa! allt var jätte fint!

det är denna som ligger i en liten låda där uppe, med turkiet flaggan på!
haha om jag ska vara ärlig tänkte ja vaffan är det här? är det någon liten slags köttpaj eller vad är det!?
visade sig att den var grymt god iaf! smakade caramel - honungsaktigt!

från sara!
love it, so liv- style!

och sedan från alma som av någon konstig anledning vill göda mig!
tack vännen!<3

ae ni behöver inte ens fråga! ;)

Iallafall när släkten gått hem så fanns det lite tårta kvar. En gång tryckte tilla ner sitt ansikte i en tårta. sedan smeta hon lite på mig. det var typ 1,5 år sedan. iaf jag tänkte att det skulle ju vara en härlig upplevelse. så
jag tröck helt enkelt ner mitt ansikte i tårtan. väldigt härligt måste jag säga. Gräddigt mjukt moussigt!
Nu kommer det sjukaste, morsan stog oh kollade på när jag tröck ner den i ansiktet, sedan sa ja vill du också. med en känsla av att hon skulle säga nej! men nejnej, mor min tog tallriken oh stoppade ner sitt ansikte hon med. - ÄPPLET FALLER INTE LÅNGT FRÅN TRÄDET.
men eftersom det var jag som börja kanske det skulle vara
- TRÄDET FALLER INTE LÅNGT FRÅN ÄPPLET!

OJOJOJ jag ser ut som ett sött litet spöke. ¨
hahahaha, det var roligt!
puss

Kommentarer
Postat av: little me!!

Grattis i efter skott gumman!!!

Jag har också en nalle som heter Philip, efter min pappa, hehe XD

2010-03-15 @ 16:07:53
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0