jag vet att ni hatar min uppdatering!


ojdå så gammal! ;o
Hejsan svejsan!
haha. hoppas allt är bra med er. ni får ursäkta denna uppdatering. Har helt enkelt inte tid med bloggen just nu. Det är så himla mycket i skolan och jag orkar knappt med att stå på benen. Jag är ledsen men jag måste prioritera skolan före bloggen. Jag kanske borde schema- lägga livet så att ja hinner med allting. nae det skulle nog inte funka. Bara så ni vet denna vecka måste jag plugga tills jag inte kan andas. för jag har 2 prov en redovisning, ett läxförhör, en inlämningsupg. plus att ja måste fixa massa papper oh grejer till den dära praon. Men det lär bli en intressant bloggvecka hörrni. Liv fixar allt, säger vi. Ja måste sova nu för ja är så trött att ja mår illa. ska upp tidigt imorrn så ja hinner blogga. och kanske fixa lite plugga på morronen (y'
natti kära vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0