idag är det ingen vanlig dag...

...det är livans födelsedag, hurra hurra hurra!
hihi vakna av att mor oh thomas kom in med frukost på sängen oh kuver. Det var härligt. annars tycker jag inte så värst mycket om att fylla år. Jag gillar uppmärksamhet. men att åldras är inge roligt! iallfall om 3 timmar och 18 min får ja gå på femtonårs filmer ;o ohmygod! hahaha. När jag var liten trodde jag att det skulle kännas annorlunda att bli tonåring osv. Men det känns ju precis likadant fiffan, vilken besvikelse det är. men men grattis till liv idag då. Senare kommer lite släkt oh tilla. Så det blir mysigt. har gjort en tårta som säkert smakar så äckligt att ingen vill äta av den! så välkomna mina kära gäster!
pussar
















fjorton = FJORTISÅRET!


Kommentarer
Postat av: Anonym

DU MÅÅSTE KOMMA TIDIGT TILL SKOLAN IMORN SÅ VI HINNER ÖVA PÅ LÅTEN INNAN MUSIKEN BÖRJAR! vi ska uppträda första lektionen :O

DU MÅSTE greta! kom tiidiigt!

2010-03-10 @ 18:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0