statoil,läääsk,den magiska leksaksaffären!

hej påer!
snart ska jag,tim oh isa pallra oss iväg till den magiska leksaksaffären tänkte ja säga ... statoil. är läsksugen så det kryper i kroppen på mig oh jag vet inte vad ja ska ta mig till. sockerdricka eller bara vanlig cooooola!? svårt svårt beslut! när jag kommer hem så ska ja kolla på film, tvinga mig inte skriva namnet igen .. okej den magiska leksaksaffären. åh puuuuuh. haha. ah mååste plugga lite till innan ja lägger mig. åh känns som om hela mitt liv går till plugg oh skolan. när jag inte är i skolan då är ja hemma oh pluggar. då jag inte pluggar hemma är jag för trött efter skolan oh allt plugga för att göra nått annat! åh så jävla less på skolan, eller nae det är jag faktiskt inte. bara taggad, kan vi ju låtsas iaf!

hörs om 2

haha, har 2 tjocktröjjor på mig om ni undrar varför jag ser lite maskulin ut ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0