planerar livet!

Hej hej!
rubriken säger väl ganska skapligt vad jag håller på med ;) håller på oh planera litet nytt projekt i mitt liv, hehe. Säger inte det än till er läsare eftersom jag inte vet helt säkert än! men annat ja planerar. ehm ja, jag oh alma ska göra sup snart. dvs redovisa engelska skit! och juste det något jag inte nämnt för er än är att jag oh tilla ska till stockholm på sportlovet förhoppningsvis! vilket blir lovely, först ska vi ta det lugnt sedan ska vi nog shoppa sönder! ska bli ytterst mysigt. men om vi ska till stockholm kan det vara så att vi stannar lite längre än bara en dag. oh i sånt fall så ska jag försöka ta med mig datan oh blogga därifrån. vi funderar i så fall på att bo lite oss gisela oh lars sedan kanske vi ska vara lite med tillas föräldrar i stockholm. nja vet inte än så kanske inte ska ta upp det riktigt än, hade ja inte tänkt heller men tilla skrev ju ut det på sin blogg så nu FÅR ja med göra det! ah iallafall tilla när du ser dethär så börja tänk oh planera lite i huvet. så vi sedan kan ringa oh skit ... du fattar! ae orkar inte mer nu. har planerat klart för idag. ska till pappa snart!

för 2 min sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0