Pigg och taggad för morgondagen!

Hejsan svejsan!
herregud vilket ord. svejsan! haha, iaf. Sitter här nu oh klockan är kvart i 1. funderar på oh tippa ut till köket oh äta någonting. Jättesguen på en rostad macka med "smält" fårost oh honung på. ja, japp. det är nog det de får bli. Imorrn ska ja till stan, ska bli skit roligt. Asså vet inte varför men är jätte sugen på oh gå ner till stan. Men ja tr nog det endast är för att jag får tid oh umågs med mina vänner. (och för att jag inte bränt alla pengar jag har) Annars ska jag inte göra någonting imorgon. Öppen för förslag! (y' Just det, idag har ja städat massa på mitt rum, så nu är det relativt rent här inne. äeh nu är det dags för matmatmatmat

puss hörs om 2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0