nu drar ja till pappa!

Hej påer!
tänkte bara visa er hur ja ser ut halva idag oh imorrn. Eftersom ja ska till pappa tar ja på mig morgondagens kläder idag = mindre packning. Ah såhär blire rå!

ojoj, koncentrerad xd
tog så lång tid innan jag fick nån normal. men denna är alldeles för normal oh ser lite ut som om ja tappa tålamodet :P



fick armband av en av mina bästa vänner philip i tisdags. Glömde lägga ut dem då. Han har vart i filipinerna, så när han kom hem hade han armband åt mig! :D tack vännen dem var jättefina.

ah nu drar ja, ska försöka uppdatera lite hemma hos far. även om det inte blir så jätte roliga inlägg. wtf det är ju update ändå ;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0