nattbloggning, mardrömmar!

Hejsan!
Kan inte sova, eller sov i typ 3 timmar sedan vakna ja och hade världens sug efter julmust! haha. aja. Hade faktiskt tänkt oh ha en liten diskussion med mig själv. Har undrat ett tag om man kan dö i mardrömmar. Jag själv har kommit fram till att jag inte tror att man kan det eftersom ingen som lever vet hur det är att dö. Men ändå undrar ja. När ja drömde värsta mardrömmen så vakna jag precis innan dem skulle skära halsen på mig. Däremot fick jag se när mina tre närmaste vänner blev mördade. Ae uuusch, fan det var det värsta man kunde drömma. AH, då dog jag inte i drömmen. Jag SKULLE precis dö men hann inte för att jag vakna upp. Varför? Jo för ja har aldrig dött förut oh vet inte hur det känns därför kan jag inte återspegla det i en dröm!

Okej nu är det såhär att jag kan inte veta allt. Så nu om du någonsin har dött i en dröm, då kommenterar du fort som f*n. För jag vill jätte gärna veta. Om det inte blir några kommentarer så kan vi väl anse att jag har rätt ;) 

Kommentarer
Postat av: julia

Jag har hört att om man dör i sin dräm så dör man på riktigt :s

fin blogg kram

2010-01-09 @ 22:22:24
URL: http://juliaJK.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0