nattbloggar'n här ;)

Hejsan!
Förlåt för att jag inte uppdaterat något. Har vart hos alma typ hela dan! Först mötte ja upp alla i stan. sedan drog vi hem till alma. Typ snacka as mkt. sedan drog takwa, då kom agnes & filippa. haha, jag oh filippa har 1 dags jubileum! yes grattis filippa oh liv! iaf så typ satt vi i almas oh agnes källare. Jätte rolig dag iaf. Nu kommer lite bilder från dagen! (y'<3

söta agnes får inleda lite fint sådär! ;)

Agnes tyckte jag var speciell att jag skulle få en pepparkaka där det stod moje på!

sarasara:D

lippo!<3

alma älskling<3
så alma sötnos får avsluta dagens bilder!<3

hörs om 2

Kommentarer
Postat av: saralundgren<3

trevlig dag :D:D <33

2010-01-05 @ 22:00:34
Postat av: Alma

Ohyeah, trevlig dag ;) <3

2010-01-05 @ 22:47:10
URL: http://almajacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0