när man inte kan sova, vad gör man då?

Hej kära blogg!
oh hej alla läsare. hoppas jag inte väckte er? haha. jag är så rolig. Kan inte sova då klockan börja ticka mot tre. är jätte trött känner verkligen det. men det går inte oh sova. åh. Nae när jag inte kan sova. då bloggar ja. har kollat på o.c,disney channel oh läst. men det spelar ingen roll. Inget gör mig tillräckligt trött för att slå en blund. åhhh! Ska snart försöka igen. eller så ska jag plugga lite, då somnar ja garanterat. hehe. Iaf. vad brukar ni göra när ni inte kan sova? ligger typ bara i sängen oh filosiferar eller sätter ni på en film? Det ja oftast gör, eller ao det är typ oh äta. älskar att äta på natten. vet inte varför. haha. Blev jätte sugen på oh kolla på film nu, inte disney channel inte oc. Bara en vanlig film. Kollar princip bara på tv-serier. Vilket kan bli lite tröttsamt ibland. Men har heller inte så många bra filmer, vilket kan göra det svårt ibland. Vi hörs mer imorrn!

pussar/liv

italien, saknar som fan. obeskrivlig känsla 
oh hur mycket jag än skriver kommer ni aldrig oh förstå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0