kl 03.34

Okej hejpåer!
ser att ni fortsätter läsa om min väldigt spännande natt. Jag ville ha sött. Jag vill ha glass. Det fanns ingen glass. Det fanns däremot kakao så jag bestämde mig för att göra en kladdkaka. Alltid lika gott, eller vad säger ni? Vet dock inte riktigt hur denna blir eftersom ja inte hade nått margarin, så ja tog flytande ist. Jag borde tagit vanligt smör ist. Men åh det verkade så smidigt vid tillfället! få väl se. Funderar starkt på vilken film det ska bli, ska det överhuvudtaget bli nån film? :o Kanske lite hem till midgård såhär på natten. Har iaf bestämt mig för att inte gå oh lägga mig. För om ja lägger mig nu, då kommer jag b-o-k-s-t-a-v-l-i-g-e-n aldrig komma upp! Men man hinner med så mycket på natten. Kanske borde ta oh plugga lite när jag ändå är uppe? ah det kanske ja borde göra!? aja fortsätt kolla om ni är uppe. slutar nog inte oh skriva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0