Im the bäst kocken ever!

Hej påer!
Har precis käkat en fabulös dinner of moi! Jätte gott var det. Jag gjorde en tomat&fetaost omelett! Super duper gott! Oh jag chansar på att det är ganska hälsosamt! (y'

2 ägg
2 msk mjölk (ta lika många msk mjölk som ägg)
Blendra/vispa
1 tomat
Fetaost

Jag skulle försöka ta ett kort när ja knäckte ett ägg men ah tappade istället halva skalet i blender'n!

Sedan sket jag i oh ta kort när ja skulle knäcka nästa ägg för ja tänkte nae det går inge bra då. Men det slutade med att ja skulle bevisa för mig själv vilket proooooffs ja va oh tappade massa skal igen :@ fan då. tur då att ja är bra på oh fiska ;)


gottva!? ;)

Oh en bild på kocken her self!

xoxo kockis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0