HAITI!

Hej kära läsare!
antar att ni inte missat vad som har hänt på haiti där dem fortfarande letar människor som fått ihoprasande hus över sig! jag ryser av tanken. Har pratat lite om det här oh läst några inlägg på kenzas blogg. Det är helt fruktansvärt och här lever vi lyckliga i sverige. Fattar ni att det är folk som ligger i ihoprasade hus oh bara skriker som fan. Husen är halvrasande och ifall det så mycket som andas på husen kan du falla ihop helt och människorna som sitter innuti husen kommer att dö! Det är en hemsk katastrof och ifall vi här i sverige kan hjälpa till. borde vi göra det. Alla som har råd att skänka tio kronor borde verkligen göra det! Om någonting sånt här skulle hända i sverige skulle ja önska att dem på haiti satt oh skrev precis samma sak på deras bloggar!

Jag har skickat iväg 10 kr. Om just du skickar 10 kr. som jag precis gjort. Så kommer vi rädda liv. fatta några ynka kr och jag räddar en människa!
"10katastrof" för 10 kr
"katastrof" för 50 kr till 72950

Vad jag har hört har sverige skickat flera miljoner. Oh det rör mig när jag får veta att folk faktiskt bryr sig!
Hoppas även ni gör. http://kenzas.se/ Här finns toppen inlägg om ni behöver lite mer övertygelse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0