@ farsans place!

sitter hemma hos pappa oh han dunkar dunkar teenage- music! Jag klagar inte! Har precis käkat superduper starka nudlar. Oh sen åt jag en chili. Det var starkt det.Men ja tror det är bra att äta mer stark mat. Då tål man mer. Då blir man tuffing! Ska snart, sätta mig oh kolla på vänner. Sedan sova. Kanske hinner dra egenom glosorna en gång!? Jag är så taggad nu. Igår var ja lite skakis men nu ni. hahhahahhahaha! Imorrn ska jag på discoo btw. Haha NOSTALGI det är iaf på strömma. ska bli roligt. länge sen jag var på discoo där. Sedan på lördag tror ja fyrlingarna skulle göra nått men tilla är väl halvsjuk där hemma med halfluss så jag vet inte riktigt. Tänker inte kyssa henne iaf, sorry babe. Men får se. På söndag ska jag iaf få hjälp med matten av farfar! det är bra att ha en mattelärare i släkten! ska inte tjata mer nu! blev ett riktigt planeringsinlägg. Hinner nog inte blogga mer. eller kanske. men godnatt iaf

cooling bild från när vi fotade i studion.
Det är alltså min far om någon undrar. sen är det jag och min storasyster sandra!
Älskar er!<3

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg bild :D

2010-01-28 @ 22:16:24
URL: http://sandrabjuhr.blogg.se/
Postat av: tilla

hörru raring, false alarm, det är icke halsfluss och jag är i skolan. jag älskar dig.

2010-01-29 @ 13:44:37
URL: http://caeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0