bowling

hej påer!
ska dra oh bowla snart med mor,thomas oh karro barro. ska bli riktigt kul! Först måste jag verkligen fixa mig vilket jag inte gjorde innan eftersom ja la mig oh sov i typ 7 timmar okej, nae 3 men ändå!
 
Någonting som ni knappast visste!
Jag har vart bowlingsproffs. Okej bowlingproffs kanske är oh ta i. Men jag var riktigt duktig. Jag hade 181 i rekord på en serie. Oh jag var tvåa bäst i hela östergötland upp till 14 år. Åhåh, så duktig ja var! ;)

Det ska bli kul oh återvända dit ja brukade va typ varje vecka. Herregud ja spelade sjukt mycket hela tiden. Det är faktiskt roligare att spela bowling än man tror. Mycket roligare. När man väl går inför det. hehe, jag började typ spela när ja var 10 kanske. sedan spelade ja i typ 3 år trorja. Då spelade även mina mycket berömda vänner karolina och isabelle. Dem var också jätte duktiga. Grejen var den att vi var så unga men ändå så bra. hihi. Nu har ja skrytit klart :D

hörs snart, då ja fixat mig :P
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0