Bilder från stockholm!

Hejsan!
Förlåt men har lixom inte riktigt orkat blogga nu när ja precis kommit hem. Har bara velat ta det lugnt ohså! Försöker ladda in bilderna nu från stockholm. hehe, men datan är nästan alltid lite trög så ja får försöka några gånger varje gång innan ja ska ladda in bilder. Det är därför jag inte alltid hinner lägga upp outfit osv. Så nu laddar det! haha. ao klockan är kvart i 12 redan ojoj. Men ja sov i bilen på väg hem förut så ja kanske inte kommer kunna sova så väl! Nu kommer massa bilder från stockholm ;D



syster smilla, jag och alicia<3

jävla söta ungar asså!

paaket, firade ju lite jul ;)

haha koncentrerad! fick pengar av lars oh gisela! <3

marie sötnos! <3

lars cooling, haha oh tommy som leker harry potter i bakgrunden ;)

smilla sötnos!

far oh syster zoe!

liv i mängder, gillas mycket! (y'

hade lust oh fota lite, venne varför! ;o

idag!

hos karin oh johan! <3

svante gullunge, har även en tvilling. Ester på bilden ovan!

jag avslutar de här 2 fina dagarna!
tack alla människor som hjälpt mig dessa två dagar till en toppen resa ;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0