svar!

Nu kommer svaren från frågestunden!


vad blir favorit plagget i vår?
hmm... jag kommer nog använda mina blommönstrade skor tills dem går sönder. Men också ljust jeansfärgat och klocktrenden kommer alltid fortsätta i mitt huvud!
vad heter dina bästavänner, kan du berätta lite kort om dom? ;););););)
Jag har ganska många bästavänner! Dem jag känt absolut längst är ju helt klart fyrlingarna, då jag firar 11-12 år med några.

här har vi alla fyrlingar.
tilla,karro och isa.
Alla är lika varandra men totallt unika. Vi har växt upp med varandra och ser likadant på mycket och för att göra det kortfattat kan jag lugnt säga att alla är precis lika dumma i huvudet! <3
Men har faktiskt fler bästa vänner och dem kallas alma,takwa och sara!
favoritoutfiten just nu!!
har väl ingen direkt favorit - outfit men just nu är jag inne mycket på jeans och om jag inte har jenas så har jag svarta genomskinliga tights som jag matchar med stora over size tröjor!
Har du en parfymerad näsduk?
Eh nej, har missat en sån ;)
Är du oskuld?
Finaste en kille kan ha på sig?
En fråga som jag visste skulle komma från början. Också en fråga jag visste att jag inte skulle svara på!
Det finaste en kille kan ha på sig är väl stora t-shirtar och långa jackor med massvis med färger. jeans eller chinos spelar inte så stor roll!
brukar du gå naken på stan?
haha nae, det har jag aldrig gjort. Men kanske borde testa det med. ;)
käkar du glass ibland?
Japp det gör jag, jag älskar glass.
vilken är den bästa resa du har rest ?????
Inte svårt att svara på, Italien.
  
hur många besökare har du typ varje dag? :) <3
Eh, det ligger på 15 - 30 ungefär!
Om du fick välja vart i hela världen du skulle vilja bo, vart är det?
Jag vet inte riktigt, men som det ser ut nu är det nog sverige eftersom alla vänner finns här!
tråkigt svar ;p
Vad är din favoritmat?
Det måste nog vara thai trorja!
Är du kär?
Ja
Vem av alla människor i hela världen betyder allra mest för dig?
Det är många som betyder så himla mycket för mig. Kan inte ta en av dem!
Vad ska du göra i sommar?
Förhoppningsvis ska ja jobba, tågluffa, kanske någe liseberg, åka båt oh sedan blire väl stockholm!
skulle du följa mä te umeå om jag fixade hotell?`:)
Jadu, takwa!
Det skulle jag om jag kunde oh fick. Måste ju få veta vad som är så himla speciellt med denna snöstad!
italien eller USA? ;)
Italien ofc!
skulle du kunna färja håret blont nångång? :D
När jag var liten ville jag det. Nu skulle jag verkligen inte kunna tänka mig det. Asiater och blont hår don't mix and match!
1. glass eller godis?
2. choklad eller gott o blandat?
3. sockerdicka eller cola?
4. pizza eller hamburgare?
5. äpple eller päron?
6. leverpastej eller fiskrom?
1.båda!
2.choklad
3.bara det är läsk!
4.pizza!
5.äpple!
6.den tänker jag inte ens svara på! haha
Vad är det bästa som finns i heeela världen?
läsk!
Om du fick välja en person att byta liv med för en vecka, välj en känd person oh någon av dina kompisar. Vilka skulle du byta med? :D
Hmmmm.. en kompis, då skulle ja lugnt ta en kille. Vet inte riktigt vem, men lugnt en kille!
Om jag fick vara vilken kändis som helst ojdå jag vet inte riktigt, jessica alba eller typ shakira!
tkr du om folk som spammar din blogg med snälla saker? :D
Jag älskar när folk skriver snälla saker om mig eller min blogg. Det gör att det blir så mycket roligare att blogga!
brukar du ha i en hemlig igresiens ( stavningen :O :S ) i kladdkaka??? vilken!!!!??!?!?!?!?
Om jag säger det blir den väl inte hemlig? ;o
vad tycker du om Calista Flockhart och Rosie O'Donell?
Tycker du att jag är konstig om jag säger att jag aldrig hört talas om dem? ;)

tack för alla frågor hörrni, det var jätte kul att svara på dem!
pussar/liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0