sportlov ffs!


vilket snöoväder fryser sönder, saknar s o m m a r e n !
Hej alla söta!
förlåt förlåt förlåt!
så då var ja ju klar med det. Kom hem för någon timma sedan. Nu sitter jag här och uppdaterar mig på datan. Ikväll hm vad ska ja göra!? jag vet inte riktigt, fixa till lite i rummet kolla på film och helt enkelt mysa galet! Japp. SPORTLOV nudå, härligt härligt. och vet ni vad det betyder? okej ja ska förklara. sportlov = mer och bättre bloggning! vilket är superkul, eller vad säger ni!? ;) Ja, fick en fråga om vad jag ska göra i helgen. Ikväll blir det inge speciellt. Men imorgon ska jag åka ut till min kära karro som flyttat till landet oh kolla läget där. Och hela sportlovet ska bara gå ut på att ta det lugnt och så ska ja försöka hinna med lite plugg också! Ah juste nästa helg åker jag oh tilla till stockholm över helgen för att hinna med lite shopping så man inte börjar våren med att spring ut naken! Nae men att åka till stockholm ska faktiskt bli jätte mys, känns som om jag och tilla bara har gått oh väntat oh väntat på det här. och nu äntligen! Ojojoj, vilket dunderinlägg detta blev. hörs snart
puss


Kommentarer
Postat av: sara

aaw så fin bild! riktigt sommrig<3

2010-02-19 @ 18:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0