os får avsluta mitt sportlov!

gick inte oh ladda upp bild ;s
Sportlovet börjar lida mot sitt slut och även om jag haft ett ett toppen lov så ska det ändå bli skönt att komma tillbaka till verkligheten. Skulle egentligen lika gärna kunna ha lov en vecka till. Men att få träffa underbara vänner och få lite perspektiv på saker och ting igen duger så väl det med! Har kollat på os otroligt mycket de senaste dagarna. Tycker faktiskt att det är roligt. 11 medaljer har sverige lyckats skrapa ihop. Mycket bra jobbat sverige måste jag säga! Ska nog titta på lite vänner och försöka komma i säng. Sov lite förut vilket inte var så bra. Hoppas ja kan somna ikväll för annars kommer ja bli så himla trött imorrn. Men men... mycket snack, liten verkstad. Nu måste ja fixa iordning mig för natten.
pussarpussar och mycket mer pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0