morning from tha sick person!


yesterday
godmorgon hörrni!
nu sitter ni alla i skolan. Men var inte avundsjuka på mig, för vad som väntar här hemma idag är endast plugg,cola och min kära kära tv. Har 3 prov denna vecka, egentligen tror jag inte man får ha så många prov på en oh samma vecka. Skitsamma jag är ganska påläst i förväg för första gången i hela mitt liv. haha. Endast so jag inte kan så väl. Det är geografi det handlar om oh vi ska kunna vart massa stater oh städer liger på kartorna. Vilket är väldans svårt för mig eftersom ja inte kan komma ihåg vart grejerna ligger. Men det är lugna puckar eftersom liv ska plugga idag. vi hörs snart. skriver ett inlägg tills alla ni kommer hem så ni har något kul oh läsa. pussar och kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0