känner mig vaken nu!

Här hemma hos pappa finns det inte så mycket bilder på datan. Men här får ni en söt bild på min lillasyster smilla. Nu är hon dock lite lite äldre! ;)
Godeftermiddag alla!
Har vaknat upp på helt rätt sida idag och är redo för att blogga intensivt idag. Såg på os igår som resten av sverige och Sverige tog guld i skidor, längdskidor trorja. Jätte duktiga var dem. så grattis sverige till ännu ett guld. Iaf imorgon bär det av till stockholm, the capital of sweden. Det ska bli måttligt roligt. Tilla längtar ihjäl sig efter pizza hut och ben and jerrys så det ska bli jätte mysigt. Inte nog med galen shopping vi ska också få bo en natt i huset jag älskar mest. Kommer dock inte kunna blogga så mycket när jag är där. Men jag hinner nog med ett morgon inlägg imorrn och sedan så bloggar jag på kvällen på lördan! så det blir dunder mys. Ska alldeles strax hoppa in i duschen. Om ni har några roliga inlägg på g, asså som ni velat ha eller längtat efter att ja ska skriva så skriv på för såhär tidigt på morgonen kan ja ändå inte komma på nått :P
hörs snart
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0