if i use to love you baby.


hahaah, very old!
god- natt kanske man skulle säga!
kan inte sova pga all den tid jag sovit bort hela dan. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Tror jag ska sätta ihop outfiten till imorrn kanske. Är trött men kan inte sova, hatar det! Imorgon går jag bara halvdag i skolan och slutar 12.30 vilket är väldigt skönt. Men ifall jag inte somnar så kommer jag aldrig orka pallra mig iväg till skolan. Är jätte hungrig också, även om jag åt för typ en timme sen. Jag kanske skulle passa på att städa nu när jag är uppe! Herregud vad tråkigt jag bloggar. haha måste vara för att ja är trött ;)
puss


Kommentarer
Postat av: Li

Ahh snygga brillor! :D Varifrån om man får fråga?

2010-02-15 @ 20:20:28
URL: http://takemyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0