godmorgon!

Godmorgon solstrålar!
hoppas ni är glada,pigga och friska jag själv sitter här oh är helt genomförkyld. Inge skola imorrn läre bli. Idag ska ja försöka plugg till några prov. Har egentligen 3 prov denna vecka. Men är ganska påläst sen innan så jag hopaps det går bra anyway! Helgen har varit rolig även om jag varit sjuk. Mamma och thomas har vart på kryssning för er som undrar. Och jag har vart ensam hemma. eller nae, hela helgen har ja fått stå ut med tim,isa,tilla oh karro. Haha nae då, jag ville ha nån här för det spökar i lägenheten. Men inatt sov ja totally alone. Men det har vart trevligt. Nu vet jag inte vad ja ska göra. Äta godis kanske!

jag är alltid lika söt när jag är sjuk ;)
puss

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jätte fin blogg!! :D

2010-02-07 @ 16:41:55
URL: http://eekdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0