från mig alla till er alla en riktigt god morgon!


Hej!
Har vaknat upp på en rätt så bra sida idag! Vaknade för ungefär en halvtimme sedan har redan hunnit sminka mig och snart är det dags för en underbar frukost. Är hungrig. Juste, om ni undrar varför jag inte gör några inlägg på kvällen eller varför dem aldrig aldrig aldrig blir bra på kvällen är det för att jag lägger mig mycket tidigare än vad jag brukar göra. Och det är för att min "livsstil" som jag hade innan var sjukt dålig. Jag la mig halv ett - ett på natten och gick upp vid sex och det funkade inte. Jag blev för trött och sov på dagarna istället. Så mammi tvinga mig oh lägga mig sjukt mycket tidigare. Hon säger tio och igår lyckades jag somna vid ungefär halv elva. Även fast jag sovit igår lite på dagen gick det bra oh somna sen ändå. Riktigt skönt! Iaf en ny dag i skolan. Inget speciellt att se fram emot. Musik, mycket trevligt! (y'  annars är det väl inge speciellt! Hoppas ja hinner med en dress&facelook! Men jag ska gå om en timme så vi får se!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0