frågor!

Tänkte bara svara på 2 läsarfrågor!

Amanda
vilka bloggar tycker du är lättast att läsa om du får välja mellan de på blogg.se eller devote.se?
Hm... Då måste jag nog säga blogg.se eller jag vet inte riktigt. Lättast? devote.se har mycket mer möjligheter. Och inläggen blir mycket finare och roligare där. Men blogg.se är lättare att komma ihåg!

Ida
Usch ja.. blogg.se krånglar alltid.

Hur kommer du fira alla hjärtans dag?♥
Haha, alla säger att det krånglar men igår var det typ första gången för mig!
Jadu, jag har ju ingen pojkvän som jag kommer fira det med. Så jag kommer umgås lite med vänner och ett par franska studenter förmodligen ;) hehe, kan berätta om allt detdär någon annan dag!

såja, och ännu en gång tack för allt fint som jag hela tiden hittar i mitt kommentar's - fält! Riktigt roligt!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0