fjortisar!

Hej!
haha fick en fråga om vad jag tycker om fjortisar. Tycker egentligen inget speciellt om fjortisar. Har väl själv vart lite fjortis en gång i tiden :P Och det är ju helt okej. Däremot tycker jag att man borde växa ifrån det vid ett eller annat tillfälle. Jag hade väldigt kul under fjortisperioden, med mina kompisar och sådär. Men nu när jag börjar tänka på det undrar ja hur mycket ja skämde ut mig och hur många det var som tyckte att jag var helt konstig!? Jag ser verkligen inte ner på fjortisar. Alla är lika mycket värda. Men Jag själv tycker det är väldigt skönt att vara borta från det där. Mycket pengar försvinner, haha på bara foundation!

xoxo random

åhåh så söt ja är! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0