drar mig mot pappa!


very old
Hej påer alla!
när jag kom hem så pluggade jag sedan somnade jag direkt! haha skönt men men. Nu ska ja snart till pappa. Mamma skjutsar mig så jag slipper gå i snöovädret. haha naedå snö är ju ganska härligt förutom att det tar så j*vla tid när man ska komma någonstans. Haha att gå från pappa till skolan i snön tar lixom 50 min. inte så najjs! Jag ska försöka uppdatera hos pappa men jag vet inte riktigt om jag hinner. Men okej här kommer iaf ett löfte! JAG LOVAR ATT JAG SKA UPPDATERA IMORGON, JÄTTE BRA! OCH DET SKA VARA ROLIGT! Här kommer en lista på det jag vill hinna blogga om imorrn. Inte säkert jag hinner med allt!
* favoriter ringar
* inköpningslista
* outfits
får la se hur det går. men men. Nu har jag iaf lovat nu drar ja mot pappa!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0