01.54

Klockan har slagit 01.54. Isabelle,Tim och Tilla har precis lämnat byggnaden. Vi har kollat på saw 4 och käkat godis. förlåt för ingen uppdatering idag. Kort förklaring, jag har vart sjuk och har helt enkelt inte orkat göra mycket alls. Isa oh tilla va iaf på candyland idag oh köpte godis för 260 spänn. Så jävla feta dem är. haha, dem kom ju hem hit med godiset sen så ja klagar inte! ;) vi har som sagt kollat på skräckfilm och nu ikv ska ja sova ensam i min lägenhet. Det är härligt hörrni! aedå sätter på lite friends så är alla problem ur världen! vet inte om jag kommer blogga någe mer ikväll. men annars ska ja försöka blogga lite aktivt och roligt imorrn! har lixom lite planer för vad ja vill blogga om oh vill gärna lägga in isas outfit för dagen eftersom hon var så himlans snygg! men som sagt ja tror allt vi får ta det imorrn eftersom att ja helst bara vill snyta mig för tillfället! hehe. OBSOBS! glöm inte frågestunden nu! vill nog allt ha några frågor till innan ja sätter mig oh börjar svara. Kanske börjar svara på dem imorrn. om jag orkar det!

haha, orkar inte lägga in bilder just nu oh jag tog en "första bästa" bild
jag oh tilla för skapligt länge sedan. hahahha. tro er inge nu!

puss


Kommentarer
Postat av: tilla

haha, mina ögonfransar.

2010-02-07 @ 02:06:44
URL: http://caeo.blogg.se/
Postat av: Esmeralda

taack så himla mycket söta du :)kram

2010-02-07 @ 02:37:34
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0