vänner borde alltid hyllas

Jag nämner mina vänner nästan varje dag i bloggen. Men ni bloggläsare ser bara vad ja gör med dem som tillexempel går i skolan med dem eller tittar på film. Jag nämner sällan att mina kompisar är absolut bäst. Ingen får mig att känna mig så bra som dem gör. Dem stöttar mig genom allt och dem tröttnar aldrig på det. Alla säger likadant om sina vänner. Men asså man kan alltid räkna med mina. Och jag tror jag har dem absolut bästa vännerna i världen. Om ni skulle veta allt dem gör för mig, skulle ni tycka exakt likadant! Jag blir helt tårögd när jag tänker på alla stunder dem hållt mig i handen oh sagt att allt löser sig. Och allt löser sig. När man har vänner som aldrig sviker spelar det ingen roll vilken värld ja lever i.

CAMILLA ESPOSITO
själsfrände,vän och föralltid bäst!
Det finns ingenting du inte gjort för mig. Det finns inget sätt ja kan tacka dig på. Det finns ingenting jag inte skulle göra för dig. Du gör mig aldrig ledsen eller besviken. Du gör däremot mig alltid glad och jag kan alltid räkna med dig. Du finns här när jag behöver dig som mest och det är därför du har en enorm plats i mitt hjärta. Jag kommer alltid försöka att stå vid din sida och kommer aldrig överge dig. Du är absolut bässst. Kom alltid ihåg att du är unik. Jag förstår mig inte hur du bär dig åt när du gör mig så himla glad. och jag är bara tacksam över att ja ens fått träffa dig. Det var de bästa som någonsin kunde hända.

Jag älskar dig genom allt


Kommentarer
Postat av: cäääm

det är alltid du&jag livanpivan1. jag älskar dig.

2010-04-13 @ 23:09:46
URL: http://caeo.blogg.se/
Postat av: kef

oh vad jag känner mig bra, ae

2010-04-14 @ 20:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0