ett litet bakslag.


somras...
HejHej bloggen!
Hoppas ni sovit gott. Medan jag sovit för lite jag hatar att sova för lite. Då är man så trött när man sedan vaknar upp. Iaf klockan är 06.57 och jag har precis kommit ut ur duschen. Ska börja tänka på frukost. Sedan ska ja springa till skolan som ja längtat efter. OHNEJ! jag saknar inte själv skolan och allt plugg. Men dem eftertraktade vännerna skulle ja kunna döda för just nu. Det ser ju ut som om det blir sol även idag. vad säger vi om det!? Mycket mycket bra. Det känns som om sommaren kanske kommer nu efter allt tjat. Aja jag vet inte riktigt vad ja sitter och pratar om men det låter ju riktigt riktigt bra eller hur!? ;)
nu blir det frulle, haha!
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0