unisex

hej&godmorgon!
först oh främst vill jag bara säga förlåt för att jag inte skrev något mer igår. men datan var helt trög sedan stängde tomas av datan. kl är 07.39 och jag är redan klar :O iaf, jag skulle ta tillas kofta som är röd, jätte söt är den. men sedan när jag tagit på mig koftan kolla jag ner på outfiten för att fota. då kommer jag på mina baby rosa naglar som jag målade igår. det funkar inte så jätte bra, rosa & rött. så jag bytte. men visste inte vad jag skulle hitta på för min garderob är utrotningshotad!  så jag kollade i tomas garderob oh hittade en stickad skönhet. den är jätte mysig och jag ser så gosig ut i den :) <3

myyys

sedan är det något tryck på ryggen som är fult, men men man kan ju inte få allt här i livet!

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0