tips tips!

Hej hej bloggen!
har ju fått en lägenhet och ska ju flytta. så mamma oh tomas rensade sina garderober. så nu är det dags för

Nu ska jag tipsa om en smart grej. ibland eller ofta i mitt läge så känner jag att jag inte har några kläder & inga pengar. men här är en smart grej som borde kunna funka på ett eller annat sätt. Det är väl ingen nyhet att herrkläder passar till tjejer. tillexempel skjortor, stora t-shirts & HERRKLOCKOR! Inte nog med att det passar sjukt bra, det är också väldigt inne med herr"mode". så iaf när tomas stog oh rensade hitta han massa saker han skulle slänga. Ist utnyttjade jag det!

Ojoj, mörkt. men den ena är iaf marinblå och lite uppvikt. några knappar i urringningen.
den andra är typ mintgrön och har något tryck på. båda är i L vilket gör det så himla snyggt att just en tjej har på sig det!

as snyggt skärp. fick det också av tomas. men måste göra ett extra hål i det så att jag kan ha det i midjan.

har också bett tomas leta efter sin klocka. eftersom det är sjukt modernt att ha en stor maffig herrklocka. tycker själv att det är väldigt snyggt. men har lixom ingen klocka. tomas kunde it hitta sin. men den kommer nog fram medan vi håller på med flytten!

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0