sagan om ringen!

hej hej bloggen!
har kollat på sagan om ringen nu. eller ja halva iaf. det är 2 skivor oh jag vet ärligt talat inte om jag orkar sätta på den andra. är svin trött har fett ont i huvudet. så jag har precis hällt upp ett glas fanta och hoppas på det bästa! har pluggat i 72 min, bokstavligen.  så nu är jag sjukt stolt över mig sj. imorrn ska jag redovisa min sup, stand up pupil. as tråkigt, men men. jag ska snacka om italien. tror jag går oh sätter på lite vänner ist för fortsättning på sor, tror jag fått huvudvärken från den filmn, man blir ju helt krash i huvudet av att titta på orchen lixx. ah vänner box 7. <3 vi hörs innan jag tänker sova.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0