onsdagen den 2/9 kl 07.38

hej hej godmorgon!
har precis fixat i ordning mig. blev inget mer skrivande igår. men nu är jag pigg och uppe. har ätit tårta till frukost oh druckit cola. höhö, så är det om ng fyller år :) ah, idag ska vi springa runt strömmen på gympan. det blir roligt, vill veta hur snabb jag är. men jag kommer bli helt slut förmodligen. aja, såhär ser jag ut idag!

facelook

min nya jeansskjorta.

är jätte söt idag.
kommer jag behöva, har as tråkiga lektioner idag!

puss på er gullungar, nu ska jag ta mig en bit tårta!

Kommentarer
Postat av: sara lundgren

SÖTNOS!!<333

2009-09-02 @ 15:07:00
Postat av: sara lundgren

SÖTNOS!!<333

2009-09-02 @ 15:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0