dresscode!

chacha!
tilla har tjatat så mycket på mig om  att jag it har några bilder i mina blogg. så jag ska försöka lägga in mer bilder. men hennes stora önskemål var ändå att jag skulle lägga in mer outfitar. då sa jag till henne. att just nu har jag inga stora ideer om mina kläder. men ska försöka mitt yttersta tilla, jag lovar!
här kommer dagens kläder!

linnet är jätte gammalt, men brukar it använda det. kommer från wear it!

har jeanstights på mig. men när jag kommer till skolan ska jag som sagt byta till mjukisar!

måste springa iväg till skolan nu hörs efter orienteringen
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack hjärtat, mycket fin outfit snygging! :D

2009-09-21 @ 10:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0