studiedag!

Hej på er kvällsmänniskor!
Nu börjar klockan ticka på rejält. Men som tur är har livan divan studiedag imorgon. javet att många hade studiedag i torsdags men det hade inte ja så nu, haha! ska lägga mig riktigt sent och imorgon ska ja äntligen få umgås lite med människor som inte stavas tomas eller mamma. ska förmodligen träffa takwa och alma imorgon. saknat dem så mycket. Iaf jag håller ju på att packa ner mina grejer i lådor och jag längtar så himlans mycket tills vi flyttar, den här tiden emellan är ju bara jobbig. man går lixom bara oh väntar. Det är iaf 11 dagar kvar tills vi flyttar oh jag har typ packat ner en hårnål. oh ja har it ens börjat med garderoben en. har som sagt väldigt mycket att göra!

hörs snart igen
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0