Sjuk!

Hej hej bloggen!
är sjuk, as tråkigt. förlåt att ja inte skrev igår. men på morgonen hann jag it!
efter skolan så gick jag till sara. hemma hos henne kunde ja knappt stå upp. usch. så när ja skulle gå hem gick johannes oh kevin med mig. Johannes värsta söt oh bar min väska hela vägen hem<3 Iaf när jag kom hem så somna ja direkt, vakna till lite av en jävla bil som stog oh tuta sjuttielva gånger. sedan typ somna ja igen så vare samma eller nån annan jävla bil som tuta igen men då var det ju typ bah 30 gånger. fyfan va arg ja blev. iaf sedan somna ja igen. sedan typ vakna ja. Hela kvällen kändes det som om ja skulle spy. Iaf ida mår ja bättre. men känner mig fortfarande yr. idag blir det oh bara ta't lugnt. mamma är också sjuk så hon servar mig sjukt mkt. (A)

hörs senare
pusspåersötnosar!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0