rubrik!

Hej bloggen!
kunde inte uppdatera något mer igår. jo jag kunde men jag fick 40 graders feber igår igen. usch! Idag mår jag sådär. har väldigt ont i huvudet p.g.a sömnbrist. Har inte kunnat sova nästan någonting inatt. Jätte jobbigt. Har också börjat bli jätte täppt i näsan. Iaf igår när ja,mamma och tomas satt oh kolla på idol sa tomas har ni ont i kroppen ja svarade ja eftersom ja hade rejält ont i låren och i midjan (där man får håll, på sidan) då sa han ni borde gå till en vårdcentral oh kolla ifall ni har svininfluensan. Jag fick panik började stortjuta, visste inte vad jag skulle ta mig till. När ja sedan lugnat ner mig så säger dem men 1 person i varje hushåll kommer att få svininfluensan! Hallå! kom hit med vaxinet tack! Nu vet ja inte vad ja ska göra, lägga mig i sängen oh stirra upp i taket kanske!? RASTLÖS! Det är så j*vla tråkigt att vara sjuk. Om ni har någon ide till bloggen. vad ja ska hitta på så säg till. något där ja helst inte behöver gå någonstans. eftersom att ja swwwwimmar då ;)

puss påer!
hoppas ni har det bättre! :D<3

Kommentarer
Postat av: TILLA

herregud vännen.

Lugna ner dig, svininfluensan kommer bara vara som en vanlig influensa för dig. =)

2009-10-03 @ 11:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0