inspiration!

Hej guys!
Kom precis hem från stan. Gick runt lite för mig sj för att kolla kavaj oh lite stickat ohsådär. Trevligt att strosa runt sådär för mig sj. Jag gick runt oh kolla på massa människor för det är nämligen så jag får all min inspiration om mode stilar o.s.v riktigt kul att se människor och hur vågat folk vågar klä sig. De som sticker ut ur mängden det är dem ja tycker ser bäst ut. Köpte dock inget idag, däremot fick ja massa ideer med mig hem ;)
Iaf häromdagen så gick ja oh alma oh diskutera lite. Hon dricker it läsk oh sen minuten ja fick reda på det har ja tyckt att hon är lite konstig ;) Haha nae ja skojade bara. Sedan så sa hon att ifall hon dricker läsk så dricker hon fanta exotic thrill. så sen hon sa det har ja vart jätte sugen på just den. så jag sprang förbi coop oh köpte med mig godis&läsk. Mamma har även beställt desperate housweives (säsong 5, för ett tag sedan) så ikväll blire massa desperate housewives, med massa socker!

hörs sen pusssshej

Kommentarer
Postat av: Alma

Håller med dig, lite konstig är ja nog. Haha (; <3

2009-10-29 @ 20:16:02
URL: http://almajacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0