INGET INTERNET!

Hej på er allihoppa!
nu är det såhär att jag har inget internet hemma hos mamma. Men nu är jag hemma hos far där jag faktiskt har internet. Toppen(y' iaf har haft det skit jobbigt, blir helt psykad när ja it har någon kontakt med omvärlden! nae okej, it psykad. men nära inpå ;) Nu sitter ja iaf inne på msn oh är allmänt glad över att ja har internet nu. vänta... skulle bara slänga in min packning på rummet. Iaf nu ska jag uppdatera mig på allt annat här på internet.

pusshörssssssenare!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hallojsan!

Undrar bara hur du mår?

Kramiz från MORMA.

2009-10-23 @ 08:42:37
Postat av: Mormor

Hallojsan!

Undrar bara hur du mår?

Kramiz från MORMA.

2009-10-23 @ 08:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0