godmorgon bloggen!

Godmorgon på er gullungar!
Igår somna jag ungefär vid 22.15 hann inte borsta tänderna eller tvätta bort sminket innan jag somnade. Hann inte heller ställa klockan. men som tur var så vaknade jag kl 7 nu på morronn, helt av mig själv. Iaf hela igårkvällen ägnades åt att plugga sönder. Så jag var helt slut, pluggade i en oh en halv timme med att handskriva ohsådär. Sedan 3 timmar vid datan. Så jag var helt slut oh mådde illa oh huvet dunka disco. Har massa upgifter som ska vara inlämnade idag. Men jag har endast ena upgiften halvklar. den andra har ja it ens börjat på (A) Börjar iaf halv elva idag, så jag har lite tid nu på morgonen. ska fixa om mina naglar ja måla igår, eftersom det it blev så bra!

pusspåer!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej Gullet!

Kollar in på din blogg ibland. Jäkla snygga naglar du har fixat till.

Kramiz från MORMA

2009-10-09 @ 15:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0