då ja dagdrömmer

Hej bloggen!
Har haft en ganska lugn kväll, men det har varit en sjukt rolig dag. Har kolla på hyllningsdanser till michael jackson. Jätte bra var det! Nu sitter ja iaf hemma. Är inte speciellt trött men orkar it göra nått annat en att typ glo på tv. Antar att ja lägger mig straxt ändå så ja orkar med morgondagen. Vet it vad ja ska hitta på imorrn, typ åka till pappa. Men vill gärna hinna med en runda på stan oh sen skulle ja vilja hjäpa johannes oh måla också bara för att jag är snällast i världen (a' höhö, iaf på kvällen sen ska ja ju som sagt till far oh vara med mina underbara syskon. Nu när ja sitter oh skriver det kommer ja på att ja alltid skriver att ja ska va med syskonen. ärligt talat så säger ja bara hej till dem går in på rummet stänger oh kollar film tills ja somnar xd Jaja, nu ska ja fortsätta med mitt trevliga glamorösa roliga fantastiska bästa finaste sötaste underbaraste liv!

pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0