ah tilla du har rätt!

Godmorgon på er!
klockan är nu 07.19 eftersom jag ska på lovskola är jag uppe så tidigt. Färdigsminkad med kläder på oh allt ;) väldigt duktigt tycker jag! iaf det blir nog matte på lovskolan eftersom jag it fattar ett piss där! (y' duktigt liv. Ah efter lovskolan så kommer lilla viktor, så vi ska typ gå till alma efter lovskolan. så även risk för seg uppdatering idag med. Jag vet att du sitter där hemma oh vill slå mig nu tilla ;) men men...  ah snart blire frukost oh sedan ska ja springa iväg

puss<3<3

Kommentarer
Postat av: cämmii

haahahha, duuu!!!

för det första, palla lovskola när det är lov!

för det andra, uppdatera nu dååå! :(

för det tredje, det är ju LOV!? :O

2009-10-26 @ 18:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0