tilla&pim fixar (mest tilla)

Heeeej bloggen!
 jag oh tilla kom hem från stan för ett tag sedan. oh vi fick typ ryck för att vi it har några kläder. så då tyckte tilla att hon skulle fixa outfits åt mig. hon gillar väl it min klädstil xd haha nae men iaf. så nu sitter ja här oh hon typ tvingar mig att börja använda massa bodys oh skit. så nu ska ni såklart få se massa grejjer som hon fixat åt mig ;)

hon har tagit fram precis alla kläder, även dem ja hatar ;)

(y)

älskar den här!


hon fixar oh ja lägger in bilder. medans hon gör't. rätt duktig är hon ändå. Hon får mina kläder att se bra ut. duktigtduktigt! nu vet ja it vad hon håller på med. åh ibl ser det skit ut ;)
tilla lägger in resten av outfitttarna!


Ah tja, tillisen här dårå! ;) Pim byter om till några av outfitarna, just nu är det den här som gäller!
Hennes"hat" outfit, hon tycker den är skapligt ful... tsss, vad tycker ni?


Skapligt enkel, inte en favorit! ;)


Hon hatar verkligen denna, me likes! speciellt att mina snygga fötter kom med! ;)


Hon nästan vägrade chinos, men den här blev faktiskt snyggare! (:


Jag älskar chinos, inte hon! Jag tycker outfiten är okej iaf, inte hon.


7kt nice, seriöst, favoriten nääästan.


Sista, det här är också nääästan favoriten! ;)


Sådär ja, senare kanske ni kan hoppas på att det kommer bilder på när pim provar vissa av dom!
Besök min blogg som är sjukt nice, jag bloggar typ aldrig, men när jag gör det så jääävlar! ;)
www.caeo.blogg.se

Puss sötbollar, ehe, eller inte. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0